درباره ما

نرم‌افزار حسابداری یک سیستم یکپارچه مدیریت مالی می‌باشد که نسخه کامل آن دارای امکاناتی از قبیل حسابداری دوبل، حسابداری تولیدی، حسابداری صنعتی، انواع فاکتور خرید و فروش، کالا و خدمات، انبارداری، پرسنلی، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، صدور و چاپ کارت شناسائی پرسنل، چک و بانک، چاپ چک، نقد، قسط، وام،سهام، ‌اندیکاتور، نامه‌نگاری و مکاتبات اداری، طراحی سربرگ، دفتر تلفن، پرونده اشخاص، تقویم یادآوری، مدیریت قرارها، مدیریت تماس ها، مدیریت ارتباط با مشتریان، سیستم اعلام اخطار چک و بانک، سیستم اعلام اخطار انبار، سیستم اعلام اخطار اقساط، سیستم محاسبه و نمایش خلاصه وضعیت، سیستم کاربری و سطوح دسترسی، سه سیستم پشتیبان‌گیری دستی، هوشمند و خودکار، امکان اتصال به تجهیزات POS، اتصال به ترازو و انواع سیستم‌های توزین، سیستم کنترل کمی محصولات، امکان بکارگیری در پایانه‌های شلوغ فروشگاه‌ها و تعداد زیادی سیستم الحاقی و زیر سیستم‌های گوناگون و متنوع دیگر می‌باشد. این نرم‌افزار در نسخه‌های مختلف به همراه امکانات متعدد ارائه شده است.

بطور کلی از نظر امکانات ثبتی، گزارش‌گیری و قدرت اجرای عملیات و انجام محاسبات تمامی نسخه‌های این نرم‌افزار در دو دسته کلی ارائه می‌شوند.

نسخه‌های فروشگاهی:

فروشگاه‌ها یا واحدهای تجاری که عمده عملیات آنها شامل خرید و فروش، انبارداری ساده، دریافت و پرداخت‌های نقدی و چک می‌شود می‌توانند بسته به نیاز و حجم کاری خود یکی از نسخه‌های فروشگاهی را خریداری کرده و استفاده کنند. این نسخه‌ها در رنگ های خاکستری، آبی، سبز، نارنجی، بنفش و امکانات متفاوت با قیمتی کمتر از صد و پنجاه هزار تومان ارائه می‌گردند. امکانات چاپ این نسخه ها محدود به فاکتور فروش و چاپ چک بوده وامکانات گزارش‌گیری محدود به گزارش‌های خرید و فروش و مانده حساب اشخاص می‌باشد. تفاوت این نسخه‌ها با یکدیگر در امکانات و ثبت فاکتورها، انبارداری، گزارش‌های فروش و انبار، انجام عملیات روی چک می‌باشد.

نسخه‌های حسابداری:

این نسخه‌ها علاوه بر داشتن تمامی امکانات نسخه‌های فروشگاهی شامل امکانات و قابلیت‌های متنوعی برای انجام عملیات حسابداری، پرسنلی و تولید از سطح ساده تا پیشرفته می‌شوند. تفاوت این نسخه‌ها با یکدیگر در امکانات ثبت سند و اجرای عملیات حسابداری، قدرت انجام محسبات و ارائه گزارش‌های تفکیک شده و متنوع، قابلیت تبدیل خروجی و ارسال داده‌های گزارش‌ها به نرم‌افزارهای مختلف و پرکاربرد، قابلیت‌های مورد نیاز حسابداران حرفه ای و امکاناتی از قبیل تولید، پرسنلی، اندیکاتور و زیرسیستم‌های دیگر می‌باشد.